Sinop’ta yayalara öncelik verilmesi konusunda farkındalık çalışması yapıldı.
İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, kentin işlek noktaları ile yaya geçitlerinde “Yaya Önceliği Kırmızı Çizgimizdir” sloganıyla uygulama gerçekleştirdi. Trafik ekipleri, yaya geçitlerinde durarak yayalara öncelik verilmesi gerektiğine dikkat çekti ve sürücülere hız limitlerine uyma konusunda bilgilendirmeler yaptı. Aynı zamanda, yolda yürüyen vatandaşlara da trafikteki güvenlik önlemleri hatırlatıldı. – SİNOP
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2113 kez okundu
2
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1656 kez okundu
3
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1605 kez okundu
4
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1572 kez okundu
5
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
1547 kez okundu