Olten Filarmoni Orkestrası, yeni yıl etkinlikleri kapsamında İzmir’de sahne aldı.
Ahmet Adnan Saygun Sanat Merkezi’nde düzenlenen konserin şefliğini İbrahim Yazıcı üstlenirken, piyanist Hyung-ki Joo ve başkemancı Ildiko Z. Moog da sanatseverlerle buluştu.
Konser sonunda şef İbrahim Yazıcı, piyanist Hyung-ki Joo ve başkemancı Ildiko Z. Moog ile orkestra üyeleri sanatseverler tarafından uzun süre alkışlandı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2115 kez okundu
2
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1657 kez okundu
3
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1607 kez okundu
4
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1573 kez okundu
5
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
1547 kez okundu