TFF 2. Lig Kırmızı Grup’un ilk hafta maçında Giresunspor, sahasında Nazilli Belediyespor’u 1-0 mağlup etti.
Hakemler: Can Cengiz, Ali Uğurtan Demirtaş, Anıl Küçükkaraca
Giresunspor: Erkan, Ertuğrul (Ali Emirhan dk. 84), Mehmet, Barış, Arda Kılıç, Arda Cebeci, Ahmet Lütfi (Muhammet Miraç dk. 84), Alperen (Emre dk. 73), Furkan, Emircan (Furkan Arda dk. 61), Şahin
Nazilli Belediyespor: Mustafa, Kıraç (Gökmen dk. 46), Onur, Bayram, Selçuk, Cumhur, Emrullah (Abdullah dk. 65), Kürşat (Kutsal dk. 86), Serkan, Miraç Furkan (Mert Utku dk. 86), Ali (Hüseyin Melih dk. 65)
Gol: Şahin Dik (dk. 13) (Giresunspor)
Kırmızı kart: Serkan Güler (dk. 45+3) (Nazilli Belediyespor)
Sarı kartlar: Ali Ateş, Miraç Furkan Türközü, Emrullah Ertuş, Bayram Enes An (Nazilli Belediyespor), Arda Kılıç, Barış Gün (Giresunspor) – GİRESUN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1157 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
759 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
753 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
733 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
702 kez okundu